Slika naslovnice revije Ekran april-maj-junij

Ekran april/maj/junij 2018

UVODNIK
Zakaj ženske napišejo več filmov, kot jih posnamejo? | Ciril Oberstar

INTERVJU
Guy Maddin, Evan in Galen Johnson | Matic Majcen
Laila Pakalnina | Tina Poglajen
Igor Bezinović | Peter Cerovšek

FESTIVALI
47. Mednarodni filmski festival v Rotterdamu | Simon Popek
68. Mednarodni filmski festival v Berlinu | Simon Popek
21. Diagonala – Festival avstrijskega filma | Anja Naglič

RAZREDNA RAZLIKA NA LEDU
Jaz, Tonya kot razprava o delavski ženskosti | Tina Poglajen

RAZREDNA RAZLIKA NA OSKARJIH
»Hot dog canon« ali o vampirjih in zombijih | Nejc Pohar

NOVI NAČINI GLEDANJA
Hitro gledanje in nove časovnosti digitalnega gledalstva | Neta Aleksander
O počasni televiziji in fantomskih vožnjah v preteklost | Nil Baskar
Prekletstvo napol odprte vrečke čipsa ali fenomen verižnega gledanja | Anja Banko
»V baseballu ni jokanja«: Netflixovi testni videi | Nace Zavrl

WIM WENDERS
Wim Wenders: 4K je resnica filmskega negativa | Matic Majcen

ARMANDO LANNUCCI
»Peklenska komedija v Moskvi« | Lev Centrih
Klavrni slehernik: Politične komedije Armanda Iannuccija | Dušan Rebolj

KRITIKA
Črni panter, r: Ryan Coogler | Petra Meterc
Oblika vode, r: Guillermo del Toro | Jernej Trebežnik
Fantomska nit, r: Paul Thomas Anderson | Bojana Bregar
Bližina, r: Kantemir Balagov | Natalija Majsova
Žarek v srcu, r: Claire Denis | Andrej Gustinčič
Inxeba, r: John Trengove | Petra Meterc
Annihilation, r: Alex Garland | Primož Krašovec
Mom and Dad, r: Brian Taylor | Igor Harb
Ex Libris: Newyorška javna knjižnica, r: Frederick Wiseman | Ana Šturm
Hitlerjev Hollywood. Nemški film v času propagande 1933–1945, Rüdiger Suchsland | Anja Naglič
Druga stran vsega, r: Mila Turajlić | Andrej Gustinčič
Odraščanje, r: Siniša Gačić | Veronika Zakonjšek
Rudar, r: Hanna Slak | Jernej Trebežnik

FILMSKA GLASBA
Ljubezensko pismo osemdesetim | Peter Žargi

PODOBA GLASBE
S–kokice | Anže Okorn

SKRATKA
Nova generacija in njihov seks pred kamero | Bojana Bregar

TV SERIJE
Babilon Berlin: na nemški strani televizijskih ekranov | Jasmina Šepetavc

BRANJE
Beroči gledalec | Ciril Oberstar
Misliti vesolje | Matic Majcen

KUBA IN FILM
Filmska šola Treh svetov: utopija kot metoda | Dare Pejić

4,90 

Na zalogi


Dostava po pošti: 2,50 

Izdelek bo dostavljen najkasneje v 5 delovnih dneh

Možen tudi brezplačen prevzem na Miklošičevi 28, Ljubljana


Podobni izdelki