Filmske figure: sodobna francoska teorija in analiza filma
Uredil Zdenko Vrdlovec
Besedila: Jacques Aumont, Michel Chion, Jean-Louis Leutrat, Suzanne Liandrat-Guigues, Stojan Pelko, Marc Vernet, Zdenko Vrdlovec, Slavoj Žižek
Prevod Borut Cajnko, Tanja Lesničar-Pučko, Stojan Pelko
V zadnjih petinštiridesetih letih je bila Francija nedvomno osrednje prizorišče refleksij o filmu, pravo torišče, »delavnica« filmskih teorij. Prav tu so se porodile različne smeri in začele svoj »osvajalni« pohod po ostalih filmsko ozaveščenih deželah. Tako so se v petdesetih in šestdesetih letih pojavili t. i. »esteti«, ki so zagovarjali ontološke teorije; desetletje pozneje je nasprotovanje prevladujočim estetom združilo znanstveno-analitične teoretike, ki so ovrgli vsakršno ontologijo ter v ospredje postavljali metodološki pristop; osemdeseta pa so naplavila interpretativno navdahnjene mislece, ki so svoje teze gradili v kontekstu hermenevtičnih teorij. Pričujoči zbornik predavanj Jesenske filmske šole iz leta 1990 prinaša izbrana poglavja tega veličastnega teoretskega vrenja, pri tem pa glavno vlogo namenja predstavnikom hermenevtičnih teorij in odmevom nanje v slovenski teoretski filmski misli.
SGFM, Ljubljana 1991
ISBN 961-6417-22-3
Zbirka Imago
7,00 €
Na zalogi
Dostava po pošti: 2,50 €
Izdelek bo dostavljen najkasneje v 5 delovnih dneh
Možen tudi brezplačen prevzem na Miklošičevi 28, Ljubljana