Pojdite na vsebino

Ekran se je rodil ob soočenjih s filmskimi in televizijskimi ekrani 20. stoletja, še pred prvimi računalniki. Da je bolje videl, je gledal skozi umetnostno-zgodovinske perspektive, filozofske pojme in psihoanalitične fantazme. Hkrati z avtonomizacijo filmske teorije se je iz humanističnega vrveža druge polovice prejšnjega stoletja na Slovenskem rojevala Ekranova filmska teorija. Z uredniki in urednicami, avtoricami in avtorji šestih desetletij, bomo skušali odgovoriti na vprašanja kuratorjev letošnje Jesenske filmske šole: Kakšna sta vloga in strukturni položaj Ekrana v današnji kulturni krajini? Ima revijalna filmska kritika v slovenskem in širšem prostoru še svoje mesto? Kako lahko filmska teorija pomaga sooblikovati avdiovizualno kulturo v 21. stoletju? Morda se bo skozi različnost pogledov in spominov izkazalo, da ni več le ekranov, temveč tudi Ekranov.

Sodelujejo: Anja Banko, Simon Popek, Majda Širca, Vlado Škafar, Marcel Štefančič, jr. in Ana Šturm, povezuje Stojan Pelko.

Povezane vsebine