V kinotečni zbirki umetniških del posebno mesto zasedajo risbe akademske slikarke Melite Vovk (1928–2020), ki nam jih je leta 2020 podarila njena hčerka, prav tako slikarka Ejti Štih. Med gradivom je bilo več scenografskih predlog in skic za televizijske oddaje ter nekaj risb s snemanj televizijskega filma Heretik (1986) in celovečernega filma Jara gospoda (1953). Umetniško ustvarjanje Melite Vovk je bilo namreč zelo pestro in je segalo na različna likovna področja: poleg slik, knjižnih ilustracij, grafik in karikatur je ustvarila tudi številne osnutke lutk za lutkovne predstave, scenografije in kostumografije za gledališke predstave in televizijska dela, zelo pogosto pa je svoj risarski blok polnila tudi z risbami ljudi in dogodkov, ki jim je prisostvovala.
Kot predmet meseca julija izpostavljamo risbe s snemanja filma Jara gospoda (1953). Poleti leta 1952 je na Blejskem jezeru potekalo snemanje tega petega slovenskega povojnega celovečernega filma v režiji Bojana Stupice, ki je ob svoji ženi Miri Stupica, Stanetu Severju in Vladimirju Skrbinšku nastopil tudi v eni od glavnih vlog. Sveže diplomirana slikarka Melita Vovk, ki je s starši živela na Bledu, je snemanje budno spremljala in v svoj risalni blok pozorno beležila filmsko prizorišče.
Mlada umetnica se je zelo verjetno prvič srečala s snemanjem filma in iz upodobljenih prizorov in podrobnosti lahko sklepamo, da jo je dogajanje zelo fasciniralo. Na risbah, ustvarjenih s svinčnikom in tušem, lahko prepoznamo različne filmske sektorje in poklice (maskerke z asistenti, režiserja s tajnico snemanja, osvetljevače, snemalce zvoka, igralce …) ter različno tehnično opremo, potrebno za snemanje – reflektorje, odbojnike svetlobe, boom (mikrofon na palici), filmsko kamero, voziček za filmsko kamero, klapo, snemalno knjigo …). Obrazi oseb niso podrobno izrisani, kljub temu pa lahko na podlagi značilnih obraznih potez prepoznamo režiserja Bojana Stupico in mlado igralko Dušo Počkaj, ki je v filmu nastopila v eni od stranskih vlog.