
Kako pisati zgodovino filma oziroma zgodovino umetnosti
Uredila Simon Popek, Andrej Šprah
Besedila: Michael Benson, Douglas Gomery & Robert C. Allen, Robert A, Rosenstone, Vivian Sobchak, Andrej Šprah, Marcel štefančič jr., Darko Štrajn
Leta 1999 so udeleženci Jesenske filmske šole preizpraševali razmerje med filmom in zgodovino, odpirali vprašanja zgodovinskosti filma in se osredotočali na vidike filmske zgodovine kot specifične veje preučevanja umetnosti gibljivih podob. Ključni poudarki konferenčnih prispevkov so bili na eni strani namenjeni splošnejšim teoretskim opredelitvam samega koncepta filmske zgodovine in načinov njene obravnave v razmerju med zgodovinopisjem (historiografijo) in zgodovino-izraženo-v-podobah (historiofotijo). Konkretnejše analize pa se posvečale dilemama razmerja med zgodovino in ideologijo, zagatam dokumentarnega filma kot (potencialnega) zgodovinskega dejstva, vprašanjem samega obstoja zgodovine filme, vidikom konca zgodovine nasploh in filma posebej ter problematiki tehnologije kot pomembnega dejavnika epistemoloških razsežnosti proučevanja filma.
Slovenska kinoteka, Ljubljana, 2000
ISBN 961-90710-6-9
Zbirka Jesenska filmska šola
9,00 €
Ni na zalogi
Dostava po pošti: 2,50 €
Izdelek bo dostavljen najkasneje v 5 delovnih dneh
Možen tudi brezplačen prevzem na Miklošičevi 28, Ljubljana